Provjerite nutritivne činjenice

Brzo i praktično, Rio Mare proizvodi nisu samo ukusni, već i zdravi jer sadrže sve nutritivne vrijednosti ribe.

Konzervirana riba je izvor zdravlja jer uz ograničen broj kalorija daje plemenite proteine, Omega-3, vitamine i samo malo masti. Pokušali smo usporediti nekoliko namirnica koje se obično jedu tijekom dana, a koji su lako zamjenjivi brojnim Rio Mare proizvodima.

Prema Vašem mišljenju, što sadrži više kalorija, tunjevina ili komadići teletine? Skuša ili pršut?

Otkrijte više!

Choose the Rio Mare product

TONNO

Salmone

sgombro

Insalatissime

Compare it with

uova

banane

parmigiano

formaggio

mozzarella

wurstel

Tonno vs parmigiano

Stesse calorie con il doppio delle proteine

1 confezione da 80g di Tonno Rio Mare
all’Olio di Oliva sgocciolato
fornisce
circa le stesse kcal di un uovo ma ha
quasi il doppio delle proteine.

Izaberite Rio Mare proizvod

Tunjevina

Skuša

Usporedite sa

Jaje

Hrenovka

Pršut

Mozzarella

Banana

Parmezan

Bresaola (Goveđi pršut)

Kuhana šunka

Teleći odrezak

Tunjevina vs Jaje

Isti broj kalorija (Kcal), ali dvostruko više bjelančevina.

Za večeru, dobra zamjena za prženo jaje.
1 konzerva od 80 g ocijeđene Rio Mare tunjevine u maslinovom ulju daje približno isti broj kcal kao jaje, ali sadrži gotovo dvostruko veću količinu bjelančevina.

Tunjevina vs Hrenovka

Isti broj kalorija (Kcal), ali više bjelančevina i upola manje masti.

Zdrava užina ili sendvič! 1 konzerva od 80 g ocijeđene Rio Mare tunjevine u maslinovom ulju daje otprilike isti broj kcal-a kao pola hrenovke, ali dvostruko više bjelančevina i upola manje masti.

Tunjevina vs Pršut

Manje soli.

52 grama ocijeđene Rio Mare Tunjevine sadrži 63% manje soli od 50 grama Parma pršuta, stoga je idealna za one koji žele smanjiti unos soli.

Tunjevina vs Mozzarella

Manje kalorija, manje masti.

Jedan porcija od 60 g Rio Mare Leggero Tunjevine ima 60% manje kalorija i 75% manje masti od 100 g mozzarelle, stoga je idealna za lagan i ukusan zalogaj u pauzi za ručak!

Tunjevina vs Banana

Isti broj kalorija (Kcal), ali deset puta više bjelančevina.

Za sportaše koji uzimaju banane za užinu.
Pola banane ima istu energetsku vrijednost kao i konzerva od 80 g Rio Mare Tunjevine u vlastitom soku, ali samo desetinu bjelančevina.

Tunjevina vs Parmezan

Isti broj kalorija (kcal), ali manje masti.

1 konzerva od 80g ocijeđene Rio Mare Tunjevine u maslinovom ulju ima isti broj kcal kao 30 g parmezan sira, a sadrži manje masti. Stoga, predstavlja dobru zamjenu za parmezan sir kao okrjepa sportašima nakon naporanog treninga.

Skuša vs Bresaola (Goveđi pršut)

Više bjelančevina, manje soli.

Jedna porcija od 120 g ocijeđenih Fileta skuše u ekstra djevičanskom maslinovom ulju ima 30% više bjelančevina nego 50 g Bresaola šunke, i 30% manje soli. Savršeno rješenje za praktično i ukusno glavno jelo bogato hranjivim tvarima koje doprinose vitalnosti organizma.

Skuša vs Kuhana šunka

Isti broj kalorija (Kcal), više bjelačevina i upola manje masti

1 konzerva od 125 g ocijeđenih Rio Mare Fileta skuše u maslinovom ulju ima isti broj kalorija kao tri kriške kuhane šunke, ali više bjelančevina i tri puta manje masti. Zasitno, a dijetalno!

Skuša vs Teleći odrezak

Isti broj kalorija (Kcal), više bjelačevina i manje masti.

1 konzerva od 125 g ocijeđenih Rio Mare Fileta skuše u maslinovom ulju ima isti broj kalorija kao 96 g teletine,  ali više bjelančevina i manje masti. Zdrava zamjena za Vaš teleći odrezak!

Riba i Mediteranska prehrana

Pravilna prehrana u kombinaciji s aktivnim životnim stilom igra ključnu ulogu u prevenciji brojnih patoloških bolesti, često zvanih “bolesti životnog stila”.

SAZNAJTE VIŠE

Dragocjen izvor zdravlja

Zahvaljujući visokom sadržaju bjelančevina, 100 g ocijeđene tunjevine osigurava desetinu dnevnih kalorijskih potreba odrasle osobe.

SAZNAJTE VIŠE

Za zdraviju i snažniju djecu!

Riba je neophodna hrana za svakoga, a osobito za djecu! Rio Mare tunjevina praktičan je i zdrav način uvođenja ribe u prehranu djece.

SAZNAJTE VIŠE

Zdravlje u samo par kalorija

Rio Mare proizvodi lakši su i hranjiviji od mnogih namirnica koje se često nalaze na našem stolu: usporedili smo ih kako bismo vam ponudili ukusne alternative.

SAZNAJTE VIŠE